lördag 18 maj 2013

Bearbetning och bildgalleri


Nu är vi hemma igen - åtminstone kroppsligt. Mina tankar finns kvar i Polen och det kommer nog att ta ett tag att bearbeta alla intryck. Jag är alldeles upprymd och lycklig över att jag fick följa med på den här resan. Det har gått över all förväntan och jag är så stolt över våra elever som har skött sig så bra. Jag tror de har vuxit flera centimeter på bara några dagar.

Den kommande veckan ska vi jobba vidare med resan på olika sätt och fler inlägg kommer att dyka upp här så fortsätt att titta in ibland. Under helgen ska jag lägga upp fler bilder från vår resa. Just nu kan du hitta bilder från Auschwitz 1 och flodfärden under flikarna här ovanför.

1 kommentar:

  1. En fantastisk resa på många olika sätt. Tragiska minnen, många känslor och tankar, massor av positiva upplevelser och fantastiska vyer.

    Birgitta Wikström

    SvaraRadera